23:51 Πριν λίγη ώρα και ενώ σύντροφοι, που συμμετείχαν σε συνέλευση σχετικά με τον απεργό πείνας Κ. Σακκά, αποχωρούσαν δέχτηκαν αναίτια επίθεση από 2 διμοιρίες ΜΑΤ και κυνηγήθηκαν.
Μέσα στο Πολυτεχνείο έχουν μείνει σύντροφοι, καθώς διμοιρίες βρίσκονται απέναντι από την πύλη του Πολυτεχνείου, στην οδό Τζόρτζ.
-
Κάδοι αναμμένοι που έκλειναν το δρόμο στη Μπουμπουλίνας και Σόλωνος χαμηλά.
00: 33 Αποσύρθηκαν οι διμοιρίες των ΜΑΤ και αποχώρησαν οι σύντροφοι και συντρόφισσες που παρέμεναν στο χώρο του Πολυτεχνείου
Αναδημοσίευση από : athens.indymedia.org

[…] μέσω ΜΑΤ επιτέθηκαν σε κόσμο που συμμετείχε σε συνέλευση στ…. […]
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.