ΜΑΤ επιτέθηκαν σε κόσμο που συμμετείχε σε συνέλευση στο Πολυτεχνείο

1
293

23:51 Πριν λίγη ώρα και ενώ σύντροφοι, που συμμετείχαν σε συνέλευση σχετικά με τον απεργό πείνας Κ. Σακκά, αποχωρούσαν δέχτηκαν αναίτια επίθεση από 2 διμοιρίες ΜΑΤ και κυνηγήθηκαν.

Μέσα στο Πολυτεχνείο έχουν μείνει σύντροφοι, καθώς διμοιρίες βρίσκονται απέναντι από την πύλη του Πολυτεχνείου, στην οδό Τζόρτζ.

  • Κάδοι αναμμένοι που έκλειναν το δρόμο στη Μπουμπουλίνας και Σόλωνος χαμηλά.

00: 33 Αποσύρθηκαν οι διμοιρίες των ΜΑΤ  και αποχώρησαν οι σύντροφοι και συντρόφισσες που παρέμεναν στο χώρο του Πολυτεχνείου

Αναδημοσίευση από : athens.indymedia.org

1 ΣΧΟΛΙΟ

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.