Οι Anonymous χάκαραν το site του Εφετείου Αθηνών και αναμεταδίδουν το πρόγραμμα της “κλειστής” (κατά τον κυβερνητικό εκπρόσωπο) ΕΡΤ. Τελικά ξεκίνησαν νωρίτερα από ότι είχαν δηλώσει. Ελπίζουμε ο Στουρνάρας να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα και τις διοικητικές κυρώσεις κατά του Εφετείου Αθηνών καθώς κάνει αναμετάδοση του προγράμματος της “παράνομης” ΕΡΤ.
Το site του Εφετείου : http://www.efeteioathinon.gr/
Και ένα printscreen :

