Νέο Ηράκλειο: Επίθεση φασιστών

0
509

21:05 μόλις τέλειωσε η συγκέντρωση και διαλύθηκε το κύριο μέρος της σκάσανε φασίστες στην πλατεία στο ΗΣΑΠ και χτύπησαν κόσμο που είχε αράξει εκεί μετά τη συγκέντρωση-πορεία.

Υπάρχουν τραυματίες οι φασίστες κάνουν περατζάδες ανενόχλητοι ακόμα και αυτή την ώρα.

21:22 οι φασίστες είναι ακόμα εκεί !!!!!!!!!!!!!

21:40 έγινε επίθεση από καμιά 40ρια άτομα χτύπησαν κόσμο που είχε κάτσει στην πλατεία και δεν είχε αποχωρήσει ακόμα και μετά κινήθηκαν έξω από τον Μύλο μαγαζί που αράζουνε σύντροφοι.

Αναδημοσίευση από athens.indymedia.org