Ούτε μία στιγμή δεν θρέψαμε αυταπάτες ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ θα καταργούσε την υποχρεωτική στράτευση. Ούτε μία στιγμή δεν πιστέψαμε ότι ο ελληνικός στρατός και η ΕΛ.ΑΣ. θα εκδημοκρατίζονταν. Αριστερή, δεξιά, κεντρώα, η κάθε κυβέρνηση στελεχώνει την κρατική μηχανή και μαζί με αυτή όλους τους θεσμούς επέκτασης και κυριαρχίας στο εσωτερικό και εξωτερικό, μεταξύ αυτών και τις ένοπλες δυνάμεις.
Σε αυτό το πλαίσιο το Στρατοδικείο του Μιχάλη Τόλη δεν αποτελεί απλά ένα δικαστικό ζήτημα ενός μεμονωμένου ανθρώπου με τις ένοπλες δυνάμεις, αλλά ένα καθόλα πολιτικό ζήτημα, το οποίο ξεπερνάει τις όποιες αποχρώσεις των εκάστοτε κυβερνήσεων και αποτελεί μέρος της πάλης της τάξης μας με το κράτος και με τους σάπιους θεσμούς που το ενσαρκώνουν.
Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στον Μιχάλη Τόλη και σε όλους τους αρνητές στράτευσης που βρίσκονται στο στόχαστρο δικαστικών, στρατιωτικών και κρατικών θεσμών. Ο αγώνας τους είναι αγώνας όλης της τάξης μας.
ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΜΑΣ
Μικροφωνική Συγκέντρωση Αλληλεγγύης
Σάββατο 20/2
12:00, Εγνατία με Αριστοτέλους
Ελευθεριακή Πρωτοβουλία Θεσσαλονίκης
[email protected]
www.libertasalonica.wordpress.com

