Αυτόνομο Στέκι Ξάνθης: Πανό αλληλεγγύης στις καταλήψεις

0
365

1-1024x614

Στα πλαίσια της διάχυσης των προταγμάτων των καταλήψεων ως δομών στις πόλεις, και της δικής μας υπεράσπισής τους από τις επιθέσεις κράτους, φασιστών, εταιρειών, κάναμε μια κίνηση αλληλεγγύης σε όσους χώρους δέχτηκαν το τελευταίο διάστημα είτε φασιστικές επιθέσεις/ στοχοποιήσεις, είτε απειλές για εκκένωση. Δείχνουμε την αλληλεγγύη μας σε οποιαδήποτε άλλη κατάληψη, στέκι και αυτοδιαχειριζόμενο χώρο προάγει τα δικά μας προτάγματα.

Αναρτήθηκαν 2 πανό στο κέντρο της Ξάνθης, το ένα στον πλακόστρωτο στη Βενιζέλου, και το άλλο στο πολυτεχνείο έξω απ’ την κατάληψη του Αυτόνομο Στεκιού, που γράφουν:

“Αλληλεγγύη στις καταλήψεις:
Terra Incognita, Libertatia, Ανάληψη, Κουβέλου, 111, Ορφανοτροφείο, Θεμιστοκλέους 58

Οι εμπρηστικές επιθέσεις και απειλές εκκενώσεων δε μας φοβίζουν

Θα μπούμε στα άδεια σπίτια να δημιουργήσουμε εστίες ανομίας”

και

“Αλληλεγγύη στις καταλήψεις

Μπάτσοι και φασίστες θα μας βρείτε απέναντί σας”

Αυτόνομο Στέκι Ξάνθης

12636927_961434390598796_1122671897_o