Άστεγη πέθανε στα Εξάρχεια

0
259

Αναδημοσίευση από  facebook και twitter

Πριν περίπου μια με δυο ώρες πέθανε μια άστεγη στα Εξάρχεια στην οδό Μπόταση. Όταν πήραν το άψυχο κορμί της από το δρόμο τα ΜΑΤ έκανα κλοιό γύρω του.

Κόσμος πεθαίνει από την πείνα και το κρύο με τις ευλογίες της τρόικας, μετανάστες δολοφονούνται από φασίστες με τις ευλογίες της αστυνομίας, αναρχικοί / αντιφασίστες / κοινωνικοί αγωνιστές, βασανίζονται / διώκονται  και σε λίγο θα δολοφονούνται εν ψυχρώ με τις ευλογίες της κυβέρνησης και τόσα άλλα που συμβαίνουν γύρω μας.

Αυτό το ονομάζουν “ελληνική δημοκρατία” αλλά το πραγματικό του όνομα είναι : 

ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΚΡΑΤΙΑ