Utopia A.D.: Ενημέρωση από την πορεία της 17 Νοέμβρη

0
340

Εχτές 17 Νοέμβρη πραγματοποιήθηκε και στη Κομοτηνή η επετειακή πορεία για το Πολυτεχνείο. Η πορεία απαρτίζονταν από διάφορα μπλοκ, ενώ στην κορυφή της πορείας ήταν τα μπλοκ του Α/Α (ΑΚ και Αναρχικό Στέκι Utopia a.d.) και ακολουθούσαν τα αριστερά μπλοκ. (πασπ, συριζα με την νεολαία τους, δήμαρχος, γσεε κ.α. ξεκίνησαν πολύ πιο νωρίς την δική τους πορεία-κηδεία).

Η πορεία (περίπου 250 άτομα) πέρασε από τους κεντρικούς δρόμους κάνοντας μια μικρή στάση στο μνημείο της Αντίστασης και στην συνέχεια τα μπλοκ του α/α χώρου ενώθηκαν και κατευθύνθηκαν προς τις φυλακές (περίπου 100 άτομα). Πριν ξεκινήσει η πορεία προς τις φυλακές έγινε επίθεση σε μία τράπεζα, έξω από τις φυλακές υπήρχε μια διμοιρία, ασφαλίτες και ΟΠΚΕ, περίπου για μισή ώρα φωνάχτηκαν συνθήματα και η πορεια πήρε τον δρόμο της επιστροφής. Καθώς πλησίαζε την πλατεία μια διμοιρία (μπλεδες) περιφρουρούσαν την τράπεζα που είχε χτυπηθεί πριν, εκεί ο κόσμος σταμάτησε και γιούχαρε τους μπάτσους άγρια αλλά τελικά συνεχίστηκε το δρομολόγιο.

Πριν το τέλος της πορείας χτυπήθηκαν άλλες 2 τράπεζες και οι μπάτσοι επιχείρησαν να κάνουν πέσιμο κάτι που δεν τους βγήκε μιας και ο κόσμος δεν έσπασε και παρέμεινε έτοιμος για σύγκρουση, τελικά οι μπάτσοι κάναν πίσω και η ένταση έληξε.

Καθ όλη την διάρκεια της πορείας πετάχτηκαν εκατοντάδες τρικάκια αλληλεγγύης προς τους πολιτικούς κρατούμενους και των 5 συλληφθέντων για την συμμετοχή τους στην διαδήλωση του Μιλάνου.

Βίντεο από φυλακές:

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=CIDFoew9S-U&w=420&h=315]

Βίντεο από τα μπινελίκια:

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=b1gOyex7W1Y&w=420&h=315]

Φωτογραφίες :