Κακοποίηση 22χρονου φοιτητή από αστυνομικούς στην Πάτρα
Την αναίτια σύλληψη, την κακοποίηση και τον εξευτελισμό του 22χρονου Αγγελου Τσαμπουράκη, σπουδαστή του ΤΕΙ Ηλεκτρολόγων Πατρας καταγγέλει η οικογένεια του.
Όπως είπαν στην Ε το παιδί συνελήφθη σε σκοτεινό δρόμο της πόλης τον έριξαν στο καπό του περιπολικού, του πέρασαν χειοπέδες και τον οδήγησαν στο τμήμα. Εκει τον αναγκασαν να κατεβασει τα παντελόνια . Χθες το πρωι τον άφησαν ελεύθερο, αλλά του απήγγειλαν κατηγορίες για περιύβριση αρχής, απείθια και….απειλή.
Χθες ο πατέρας του πήγε από την Αθήνα στην Πάτρα για να του συμπαρασταθεί, αλλά και να υποβάλει μήνυση κατά των συγκεκριμένων αστυνομικών.
πηγή: http://www.enet.gr/
