Με ανάρτηση στο blog τους οι Ανένταχτοι Μαιάνδριοι Εθνικιστές αναλαμβάνουν την ευθύνη για την εμπρηστική επίθεση σήμερα τα ξημερώματα στον ελεύθερο κοινωνικό χώρο “ΙΣΤΟ” στο Χαϊδάρι. (Φασιστική Εμπρηστική Επίθεση στον «ΙΣΤΟ Ελεύθερο Κοινωνικό Χώρο Αλληλεγγύης στο Χαϊδάρι).
Παραθέτουμε screenshot από το blog τους, που απειλούν και για άλλα χτυπήματα.
Φυσικά δεν θα κουβεντιάσουμε για την πιθανότητα το να επέμβουν να τους βρουν τυχόν κατασταλτικές δυνάμεις, το γιατί είναι αυτονόητο.
Αναδημοσίευση σχολίου από indymedia
Την ευθύνη για την απόπειρα εμπρησμού ανέλαβαν οι αυτόνομοι μαίανδροι εθνικιστές με κάτι ακατάληπτα που γράφουν στο μπλογκ τους.
Χαρακτηριστικό μόνο ότι λένε τον Ιστό πρεζοφωλιά. Να γελάει και το παρδαλό κατσίκι δλδ…
Εσείς έχετε ξαναδεί οργάνωση να αναλαμβάνει στο μπλογκ της ευθύνη για απόπειρα εμπρησμού κτιρίου; Εδώ τον παστίτσιο και τον κάναν τσακωτό. Περίεργα πράγματα…

