Μόλις γύρισα από το σταθμό του Θησείου. είχαν συγκεντρωθεί πολλοί μικροπωλητές και φίλοι του παλικαριού. όλοι εξοργισμένοι , πολλοί προσπαθούσαν να ηρεμήσουν τους υπόλοιπους. ήταν ξεκάθαρη δολοφονία. ήρθαν τουλάχιστον δύο διμοιρίες ματ και πριν από 10 λεπτά προσπάθησαν να καθαρίσουν την πύλη όπου ακόμα περιμένει το ασθενοφόρο. ψέκασαν όλο το κόσμο και πολλοί οπισθοχώρησαν πετώντας καρέκλες από τα μαγαζιά προς τον πεζόδρομο της αδριανού. μίσος μόνο μίσος όποιος δεν καταλαβαίνει να πάει να γαμηθεί ρε. το παλικάρι το φάγανε
Αναδημοσίευση από facebook
“Είσοδος ατόμου στις ράγες” ήταν η επίσημη πληροφόρηση στο Σύνταγμα… Όπου παρεμπιπτόντως ( ; ) υπάλληλοι του μετρό έψαχναν κατά μήκος της γραμμής.
“Αυτοκτονία” ήταν τα λόγια του σεκιουριτά στο Μοναστηράκι, πριν λίγα λεπτά….
Από indymedia
