Κατά τη διάρκεια των εξεγερτικών γεγονότων μετά τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου από ένστολο, συλλαμβάνονται σε διάφορα σημεία στην περιοχή των Εξαρχείων κατά τη διάρκεια της νύχτας στις 10 Δεκέμβρη τέσσερα άτομα, ανάμεσά τους κι ο σύντροφος Αποστόλης Κυριακόπουλος. Ακόμη τέσσερις συλλήψεις στο σωρό, ανάμεσα στις εκατοντάδες που έγιναν εκείνες τις μέρες, με μόνο στοιχείο τις κατηγορίες καρμπόν από ματάδες. Μετά τον ξυλοδαρμό τους κατά τη σύλληψή τους κι αφού τους φόρτωσαν με κακουργήματα οδηγούνται με συνοπτικές διαδικασίες στις φυλακές Κορυδαλλού όπου και παρέμειναν για έξι μήνες.
Η δίκη τελικά θα πραγματοποιηθεί στις 30 Γενάρη 2013, στο Πρωτοδικείο Αθηνών (επί της Δέγλερη).
ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΞΕΓΕΡΜΕΝΟΙ
Δεν ήρθαμε στον κόσμο για να υπακούμε.
Ούτε για να είμαστε υποταγμένοι
και να μας κακομεταχειρίζονται.
Όχι, ζούμε σ’ αυτή τη γη για να είμαστε ελεύθεροι.
Αλλά αν θέλουμε να είμαστε ελεύθεροι
πρέπει να κερδίζουμε την ελευθερία μας καθημερινά.
Η ελευθερία που έρχεται πάντα με το μαχαίρι στα δόντια
η φοβερή αυτή έννοια, η χαραγμένη στο άρμα της θύελλας
δε θα μας χαριστεί.
Θα πρέπει να πολεμήσουμε
Για τον Αλέξανδρο
Για κάθε Αλέξανδρο
Για τους Δεκέμβρηδες που έρχονται
Για την εξέγερση της ζωής ενάντια στον καθημερινό θάνατο
που επιβάλλουν οι κυρίαρχοι αυτού του κόσμου
και οι υπάρχουσες κοινωνικές σχέσεις
Για την ατομική και συλλογική απελευθέρωση
που θα ανθίσει πάνω στα συντρίμμια κάθε εξουσίας
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΕΞΕΓΕΡΣΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ
Αναδημοσίευση από : athens.indymedia.org


[…] μέσω Δίκη συλληφθέντων για την εξέγερση Δεκέμβρη ’08 στις 30/…. […]
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.