Πανό αλληλεγγύης από τους Φενταγίν του Ατρομήτου

0
313

Η αλληλεγγύη προς τους κοινωνικούς αγώνες εκφράζεται με πολλούς τρόπους. Ένας από αυτούς βρίσκεται στα γήπεδα, αν και η τυφλή υποστήριξη στις  Ανώνυμες Εταιρείες που έχουν μεταβληθεί πλέον τα αθλητικά σωματεία, δεν συνάδει με τους κοινωνικούς αγώνες. Αλλά πρέπει να τονίσουμε να και να επικροτήσουμε το θάρρος οπαδών κάποιων ομάδων για την συμμετοχή τους στους κοινωνικούς αγώνες και το αντιφασιστικό μέτωπο. Τέτοιοι οπαδοί είναι η Original 21 προσφυγικής ΑΕΚ, η αυτόνομη Θύρα 10 του Ηρακλή Θεσσαλονίκης και οι Φενταγίν του Ατρόμητου Περιστερίου.

Δυστυχώς όμως υπάρχουν και οπαδοί μιας ομάδας που στηρίχθηκε από τους οικονομικούς πρόσφυγες της εσωτερικής μετανάστευσης που συγκεντρώνονταν στο μεγαλύτερο λιμάνι, που είναι από τους πιο φανατικούς φασίστες. Μιας ομάδας που παίχτες της εκτελέστηκαν φορώντας την φανέλα της, κατά την διάρκεια της φασιστικής / ναζιστικής κατοχής ως αντιστασιακοί και του εμφυλίου πολέμου ως αριστεροί, που ντροπιάζουν το όνομα της. Και φυσικά μιλάω για τον Ολυμπιακό και αυτούς που μετέχουν στους Orthodox Brothers και τα παρακλάδια τους. Και μόνο δυο ομάδες έχει καταγράψει ως τώρα η ιστορία που παίχτες τους εκτελέστηκαν: τον Ολυμπιακό και την ΑΕΚ. Και ενώ η ΑΕΚ κρατάει ψηλά το λάβαρο του αντιφασισμού σε ολόκληρη τη χώρα, πολλοί οπαδοί του Ολυμπιακού προσβάλουν την ιστορία της ομάδας με τα φασιστικά τους πιστεύω. Και πριν με πει κανείς εμπαθή και κακεντρεχή δηλώνω πως σχεδόν 3 δεκαετίες ήμουν Ολυμπιακός και πλέον τον έχω απαρνηθεί λόγω των φασιστών οπαδών του.

Μπράβο στους αλληλέγγυους στους κοινωνικούς αγώνες αντιφασίστες Φενταγίν του Ατρόμητου.

Πανό από τον αγώνα της 28/01 :

2013-01-20_15.54.33

2013-01-27_20.26.30

p1060022p

Πηγή : athens.indymedia.org