Παρέμβαση στο ΔΣΑ σε ομιλία για το DNA σε αλληλεγγυη στους απεργούς πείνας

0
236

arifI9dJa

Παρέμβαση κατά την διάρκεια ομιλίας Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών για το DNA σε αλληλεγγύη με τους απεργούς πείνας πολιτικούς κρατούμενους

Η παρέμβαση έγινε από πρωτοβουλία Αναρχικών. Μοιράστηκε κείμενο που αφορά τη χρήση του DNA.

Δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα και η παρέμβαση έληξε επιτυχώς με συνθήματα των αλληλέγγυων.