Στάλθηκε στο Inter Arma:
Χθές Παρασκευή 27/03 αναρτήθηκε πανό σε κεντρικό σημείο του Kreuzberg, ως ελάχιστη ένδειξη αλληλεγγύης στους αγωνιστές απεργούς πείνας από 2/3. Στη συνέχεια μοιράστηκαν ενημερωτικά φυλλάδια σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση της απεργίας, αλλά και τα αιτήματα των έγκλειστων συντρόφων.
Δύναμη στους συντρόφους!
Ο αγώνας συνεχίζεται…
Μέχρι το γκρέμισμα κάθε φυλακής
Η mpalothia αναδημοσιεύει από interarma.info

