Πριν από λίγη ώρα, ο Δημήτρης Κουφοντίνας μας έστειλε την εξής δήλωση:
«Μετά την κατάθεση στη Βουλή του νομοσχεδίου του υπουργείου Δικαιοσύνης, το οποίο ικανοποιεί τα βασικά αιτήματά μας, διακόπτω την από 2 Μαρτίου απεργία πείνας.
Ο αγώνας συνεχίζεται.
Δημήτρης Κουφοντίνας
Νοσοκομείο Λαμίας
27/3/2015».
Η mpalothia αναδημοσιεύει από ΚΟΝΤΡΑ

