Καταγγελία του Έ. Κουφοντίνα για τις συνθήκες κράτησης του Δ. Κουφοντίνα στο νοσοκομείο Λαμίας και την επιστροφή του στις φυλακές Δομοκού

0
282

kouf1 kouf2

kouf3

Η καταγγελία έγινε μέσα από την σελίδα του στο fb. Η mpalothia αναδημοσιεύει την καταγγελία μετά από άδεια του Ε. Κουφοντίνα

Σύμφωνα με νεώτερη ενημέρωση από το κατειλημένο ρ/σ “Στο Κόκκινο” έχει μεταφερθεί στο νοσοκομείο Λάρισας

Ούτε δικηγόρο δεν αφήνουν οι ΟΠΚΕ να επισκεφτεί τον Δ. Κουφοντίνα. Μια μικρή αποθήκη χωρίς τον παραμικρό εξοπλισμό το κελί – θάλαμος.

Ο φασίστας “γιατρός” του νοσοκομείου Λαμίας εκτελώντας φασίζουσες και άγνωστες εντολές έδωσε εξιτήριο στον Κουφοντίνα ο οποίος βρίσκεται στην 21η μέρα απεργίας πείνας και σε άσχημη κατάσταση και τώρα επιστρέφει στην φυλακή του Δομοκού με κλούβα.

Η μεταφορά ακυρώθηκε. Παραμένει στη Λαμία. Και επειδή η αλήθεια είναι σημαντική να πούμε ότι οι αρμόδιοι υπουργοί έχουν κάνει ότι μπορούν. Το ερώτημα που προκύπτει με τις τελευταίες αυθαιρεσίες παραμένει, ποιος κυβερνάει αυτό τον τόπο;