Σήμερα, Πέμπτη 12/03, πραγματοποιήθηκε η ανακατάληψη του Αυτοδιαχειριζόμενου Στεκιού Φιλοσοφικής, που είχε εκκενωθεί πριν 2 μέρες. Στην ανακατάληψη μαζεύτηκαν πάνω από 50 σύντροφοι και συντρόφισσες, μέλη της συνέλευσης του στεκιού και αλληλέγγυοι/ες. Παρά τις ανούσιες προσπάθειες της κοσμήτορος ελένης καραμαλέγκου και των ρουφιάνων της για να αποχωρήσουμε, η ανακατάληψη ολοκληρώθηκε επιτυχώς.
Ας το βάλει καλά στο μυαλό της η καραμαλέγκου ότι το στέκι θα μείνει και το αρχείο του θα επιστραφεί με κάθε τρόπο.
ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ-ΠΡΥΤΑΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ-ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ
ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ
Η mpalothia αναδημοσιεύει από athens.indymedia.org

