Σκεφτείτε τα αδέσποτα ΜΑΤ της γειτονιάς σας. Βάλτε ένα δοχείο με νερό… Διψάνε και αυτά…. (αφίσα)

0
293

10486138_10203952258539960_3997245249154849581_n

Αφίσα που κυκλοφορεί στα social media

Και για να μην ξεχνάμε :

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=GVSR_wFl2m0&w=560&h=315]

Επίσης μην ξεχνάμε όταν πρόσφεραν και (σκυλό)τροφή στα ΜΑΤ έξω από το υπουργείο οικονομικών τον Ιούνιο ’14

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=nqn4ggWMsb8&w=560&h=315]

Ευχαριστούμε το φίλο που βρήκε το βίντεο για εμάς