Στην πορεία συμμετείχαν περίπου 200 άτομα ίσως να ήταν και λίγο λιγότεροι. Υπήρχε προσυγκέντρωση στην πλατεία ρήγα Φεραίου. Συμμετείχαν διάφορα πολιτικά σχήματα συλλογικότητες και α/α με δικό τους μπλοκ. Έγινε πάλι το συνηθισμένο δρομολόγιο λες και δεν έχει άλλους δρόμους οι πόλη και καταλήξαμε εκεί που είχαμε ξεκινήσει χωρίς να συμβεί κάτι. Η πόλη ήταν από νωρίς αστυνομοκρατούμενη με κάθε λογής ένστολο ΟΠΚΕ, αηΔΙΑΣ, ενώ τα γραφεία της χρυσής αυγής φυλούσε μια διμοιρία ΜΑΤ. Το ασφαλιταριό της πόλης ήταν διάσπαρτο σε κάποια σημεία κοντά στο χώρο προσυγκέντρωσης.
Αναρχικές-κοι Τρίκαλα
Αναδημοσίευση από : athens.indymedia.org






