Φασίστες επιτίθενται ΤΩΡΑ στο Ρεσάλτο

0
250

Σύμφωνα με πληροφορίες από το facebook οι φασίστες χτυπάνε τώρα το Ρεσάλτο (από τηλ επικοινωνία)

Χρειάζεται αλληλέγγυος κόσμος ΑΜΕΣΑ

Σύμφωνα με πληροφορίες από το twitter οι σύντροφοι μέσα και έξω από το Ρεσάλτο κατάφεραν να τους απωθήσουν. 

Μόλις υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες θα υπάρξει συνολική ενημέρωση

Από athens.indymedia

11:26 Χρυσαυγίτες τώρα στο Κερατσίνι κόβουν βόλτες και ξήλωσαν το πανό στο σημείο δολοφονίας του Φύσσα.

12:14 80 φασίστες πριν απο λιγο την επεσαν στο ρεσαλτο.
η επιθεση αποκρουστηκε απο 15 συντροφους.
ολοι κατω τωρα

12:17 Από τηλ επικοινωνία με σύντροφο

Υπάρχει έκκληση να κατέβει κόσμος

Στο ρεσάλτο προηγήθηκε επίθεση από τους φασίστες που τώρα έχουν αποχωρήσει

Η περιοχή σύμφωνα με την περιγραφή παρευρισκόμενων θυμίζει βομβαρδισμένο τοπίο

Οι φασίστες καταστρέψαν και το μνημείο του Παύλου

12:38 Οι σύντροφοι/ισσες απο το Κερατσίνι καλουν στις 13.30 στην πλ.Λαού

συγκέντρωση για να πραγματοποιηθεί πορεία-απάντηση στο πέσιμο απο φασίστες στο Ρεσάλτο.

14:41 Οι φασίστες που επιτέθηκαν ήταν καμια 80αρια. Εμφανίστηκαν σε τριάδες με την επιτήρηση της αστυνομίας. Στο ρεσάλτο είχε μέσα καμια 15 συντρόφους. Οι φασίστες επιτέθηκαν με πέτρες τούβλα χρώματα έξω από το ρεσάλτο και όλο αυτό κράτησε λίγα λεπτά. Αποχώρησαν συντεταγμένα όταν ένας διας είπε ‘τελειωσατε’ και τους φυγάδευσαν από την οδό Λαμπράκηgreek-antifa