Το δικαστήριο καταδίκασε σε δέκα μήνες φυλάκιση τον εικοσιεφτάχρονο Φίλιππο Λοΐζο, τον δημιουργό του “Γέροντος Παστίτσιου” για “καθύβριση θρησκεύματος”. Ο εισαγγελέας πρότεινε μικρότερη καταδίκη.
Η έφεση έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα, αλλιώς θα βλέπαμε τον “Παστίτσιο” στη φυλακή. Το ζήτημα βέβαια δεν είναι αυτό. Είναι ότι πρόκειται για μια υπόθεση (που είχε κινήσει η Χρυσή Αυγή, μάλιστα αν θυμάστε) ξεκάθαρης ποινικοποίησης της ελευθερίας του λόγου. Πιο ξεκάθαρη δεν γίνεται.
Αναδημοσίευση από : left.gr

