Σύντροφοι και συντρόφισσες από την Negrorojo άλλα και αλληλέγγυοι κάνανε παρέμβαση στην κοπή της πρωτοχρονιατικης πίτας του δήμου κορυδαλλού χτες τεταρτη 8/1/2014 αναρτώντας πανό μέσα στην αίθουσα του σινε παράδεισος ,μοιράζοντας και διαβάζοντας κείμενο για την υπόθεση του συντρόφου , και την απεργία πεινάς που συνεχίζει για 60η μέρα από την πρωτοβουλία αναρχικών για τον απεργό πείνας Σπύρο Στρατούλη.
Αναδημοσίευση από : eleftheriakiskepsi.blogspot.gr




