4-0! Άλλη μια νίκη φέρνει την πλατεία Εξαρχείων πιο κοντά στην ελευθερία!
Σήμερα , Τετάρτη, 12/3, είχαμε την κύρια εκδίκαση της αίτησης ανακοπής της εκτέλεσης της από 31/07/24 απόφασης του Πρωτοδικείου Αθηνών. Με δεδομένο ότι η εκτέλεση έχει ήδη γίνει και αναμένονται και άλλες αποφάσεις δικαστηρίων, ο συνήγορος της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ζήτησε αναβολή της υπόθεσης. Οι συνήγοροι των κατοίκων αναγνώρισαν ότι δεν υπάρχει αντικείμενο, ζήτησαν, όμως, από το δικαστήριο να κάνει άρση της ανακοπής εκτέλεσης στα σημεία Βαλτετσίου και έξω από την μπλε πολυκατοικία, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα να μεταφερθούν και οι λαμαρίνες της περίφραξης που έχουν απομείνει, πλην του σημείου που βρίσκεται υπέργειος υποσταθμός της ΔΕΗ.
“Ε, νομίζουμε ότι γίνονται εργασίες”, δήλωσαν οι συνήγοροι της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και της ΕΡΕΤΒΟ με τον συνήγορο των κατοίκων να προσκομίζει φωτογραφίες – αποδείξεις ότι δε γίνεται κάτι, έχουν κλείσει οι τρύπες και η αρχαιολογική ανασκαφή.
Και το δικαστήριο αναγνώρισε το δίκιο!
Φεύγουν και αυτές οι λαμαρίνες!
Οι συνήγοροι των δύο εταιριών δεσμεύτηκαν για εκτέλεση της απόφασης.
Περιμένουμε, λοιπόν, την άμεση απομάκρυνση της περίφραξης και την αποκατάσταση του δαπέδου.
Και σε άλλα με υγεία και αγώνα!
Ανοιχτή Συνέλευση “Όχι μετρό στην πλ. Εξαρχείων”
Αρχική δημοσίευση στο Όχι μετρό στην πλ. Εξαρχείων

