Λάβαμε 26/02/2025 από prwterganenotia.wordpress.com
Τις ημέρες αυτές ως Πρωτοβουλία εργαζομένων/ανέργων στα νότια, μπροστά στην απεργία της 28ης Φλεβάρη 2025, 2 χρόνια μετά την κρατική και καπιταλιστική δολοφονία στα Τέμπη, προχωράμε σε μια σειρά παρεμβάσεων στις γειτονιές μας, πάνω από τους σταθμούς μετρό (από Δάφνη μέχρι Ελληνικό) και σε διάφορα άλλα κεντρικά σημεία, με αφίσες, πανό και τρικάκια.













28/2/25
2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ…
ΑΠΕΡΓΙΑ
ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
Πρωτοβουλία εργαζομένων/ανέργων στα νότια

