Αρχική Αντιπληροφόρηση Αναλύσεις Μπαίνει μπροστά η θεωρία των δύο άκρων-Χτυπούν αριστερά και αναρχία-Εμφανίζουν εφέδρους και...
Στα ψιλά των εφημερίδων και των ηλεκτρονικών μέσων πέρασε χθες η είδηση της σύλληψης τεσσάρων νέων ανθρώπων στην Πάτρα γιατί αποχωρούσαν από την απεργιακή συγκέντρωση της ΑΔΕΔΥ, κρατώντας σημαίες. Οι τέσσερεις συλληφθέντες οδηγήθηκαν στα δικαστήρια Πάτρας, κατηγορούμενοι για οπλοκατοχή, εγκαινιάζοντας το νέο δόγμα τάξης και ασφάλειας του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.