Φήμες για επικείμενη εισβολή των ΜΑΤ απόψε στην ΕΡΤ

0
218

porta

 Να είμαστε όλοι σε ετοιμότητα αν χρειαστεί να ανέβουμε στο Ραδιομέγαρο. Υπάρχουν πληροφορίες ότι κατευθύνεται εισαγγελέας μαζί με μπάτσους για εκκενώσουν την ΕΡΤ. Όπως μεταδίδουν οι εργαζόμενοι, πριν κάποια ώρα άρχισαν να καταφθάνουν ιδιωτικά κανάλια. Όταν τους ρώτησαν για ποιο λόγο είναι εκεί, τους απάντησαν ότι τους έστειλαν γιατί υπάρχουν πληροφορίες ότι θα ανέβει εισαγγελέας στην ΕΡΤ.

Γι’ αυτό το λόγο πρώτη φορά μετά τις 11/6 είναι κλειστή η κεντρική είσοδος (φώτο από τουίτερ, The press project) 

Η εισαγγελία προς το παρόν διαψεύδει τις πληροφορίες, η αστυνομία ούτε διαψεύδει αλλά ούτε κι επιβεβαιώνει.

Να είμαστε όλοι σε εγρήγορση

Αναδημοσίευση από : athens.indymedia.org