Αναδημοσίευση από facebook :
Πριν μερικές μέρες είχα γράψει εδώ οτι χρειάζομαι 500 ε (δυο ενοίκια) αλλιώς θα μου κάνουν έξωση (τελευταία μέρα διαμονής 30/8) από το σπίτι το οποίο νοικιάζω. Κάποιοι/ες προσφέρθηκαν να δείξουν την αλληλεγγύη τους ( και οχι την φιλανθρωπία τους) έμπρακτα μαζεύοντας κάποια χρήματα. Εγω θα επανάλαβω για ακόμα μια φορά οτι η αλληλεγγύη είναι αυτό που μας κάνει μια αντιστεκόμενη γροθιά απέναντι στην στέρηση της αξιοπρέπειας μας απο την κανίβαλη “δημοκρατία” τους. Ανεξάρτητα απο το πόσο που θα μαζευτεί αυτό το οποίο μένει είναι ακριβώς αυτό : η συλλογική αντίσταση και αυτοοργάνωση των απο κάτω στην αδηφάγα ελίτ που μας θέλει εξαθλιωμένους σκλάβους. όποιος θέλει να συνεισφέρει σε αυτή την δύσκολη συνθήκη στην οποία βρίσκομαι ας μου στείλει email στην διεύθυνση: [email protected] για να του δώσω τον αριθμό λογαριασμό μου.
Η αλληλεγγύη το όπλο μας….
Όποιος και όποια θέλει να σταθεί αλληλέγγυα στο ζήτημα μου δεν χρειάζεται να με ενισχύσει χρηματικά οπωσδήποτε. Κοινοποιήστε και διαδώστε το παρόν ποστ σε όσες περισσότερες ομάδες και σελίδες μπορείτε και θα έχετε συνεισφέρει τα μέγιστα…

